شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با معرفی نفرات برتر؛

یادواره «قدم‌ها و قلم‌های ماندگار» به کار خود خاتمه داد

اختتامیه یادواره «قدم‌ها و قلم‌های ماندگار» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جمعیت مصوب در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز در این مراسم «مریم آریان» و «رضا عباس‌زاده» نمایندگان هیات داوران توضیحاتی در خصوص کمیت و کیفیت آثار ارائه کردند و در ادامه اشعار برگزیده شاعران و نویسندگان و اهالی رسانه قرائت شد.

«ناصر مقدم» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این مراسم ضمن تقدیر از شعرا، نویسندگان و اهالی رسانه که با استقبال شایسته، این یادواره را پر بار کردند، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه ما بوده و یاد و خاطره سردار شهید «قاسم سلیمانی» و دانشمند شهید «محسن فخری‌زاده» همیشه در یادها ماندگار است.


وی تعداد آثار رسیده به دبیر خانه یادواره «قدم‌ها و قلم‌های ماندگار» را در بخش شعر 144 اثر در بخش دل نوشته‌ها و قطعه‌های ادبی 47 اثر و در بخش مقالات رسانه‌ای 11 اثر بود که پس از داوری آثار نفرات اول تا سوم هر بخش به علاوه 3 شایسته تقدیر هر بخش در مراسم با دریافت لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات