پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فریدون محمدی خبر داد؛

بانک اطلاعات جامع هنرمندان صنایع‌دستی البرز تکمیل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: بانک اطلاعات جامع هنرمندان صنایع‌دستی این استان تکمیل خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز «فریدون محمدی» از فراخوان تکمیل بانک اطلاعاتی هنرمندان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان، خبر داد و اظهار کرد: بدین منظور اقدام به جمع‌آوری اطلاعات هنرمندان فعال و شاغل در کارگاه‌های تولیدی صنایع‌دستی کردیم.

وی بیان کرد: بر این اساس از تمام هنرمندان واجد شرایطِ لازم که دارای کارت شناسایی، پروانه تولید انفرادی و پروانه تولید کارگاهی از طرف معاونت صنایع‌دستی هستند برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل می‌آید.

ارائه تسهیلات و برپایی نمایشگاه از مزایای ثبت‌نام در بانک اطلاعاتی هنرمندان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز تصریح کرد: در همین راستا هنرمندان حوزه صنایع‌دستی می‌توانند اطلاعات هویتی خود را از راه‌های ارتباطی در فضای مجازی و یا در قالب پیامک به شماره همراه (۰۹۳۳۲۰۵۳۹۱۲) ارائه شده از طرف معاونت صنایع‌دستی ارسال کرده تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی متذکر شد: از جمله مزایای ثبت‌نام در بانک اطلاعاتی هنرمندان می‌توان به ارائه تسهیلات، برپایی نمایشگاه، آموزش مربیان مجرب، توسعه و ترویج صنایع‌دستی و جلوگیری از منسوخ شدن رشته‌های هنری و هنرهای سنتی اشاره کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات