سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 کسب رتبه برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد

سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد در آئین بزرگداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب استان البرز که به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش رمزگشانیوز در این نشست مجازی ضمن تقدیر از «ابوالفضل ارمندپور» سرپرست فرمانداری و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد به جهت کسب رتبه برتر این انجمن در سطح استان، از زحمات ریاست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و چند تن از برترین کتابداران شهرستان تقدیر شد.

ارمندپور با اشاره به اینکه خوشبختانه همکاری و تعامل خوبی در شهرستان نظرآباد حاکم است، اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده قطعه زمینی جهت احداث کتابخانه امام صادق(ع) در شهر نظرآباد اختصاص یافته و همچنین عملیات عمرانی ساخت کتابخانه شهر تنکمان که همواره از دغدغه‌های شهروندان، اصحاب فرهنگ و هنر و کتاب‌دوستان بوده است پس از ۷ سال مجدداً آغاز شد.

گفتنی است در پایان نیز مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان البرز، از ریاست و اعضای انجمن کتابخانه‌های شهرستان نظرآباد به جهت اقدامات به عمل آمده و برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات قدردانی نمود.

انتهای پیام/ 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات