یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه «شعر غدیر» تمدید شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اعلام کرد که شاعران استان البرز جهت ارسال آثار خود برای شرکت در همایش استانی «شعر غدیر» تا 18 مهر فرصت دارند.

به گزارش رمزگشانیوز معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن اعلام این خبر افزود: این همایش با اهداف ترویج و توسعه ادبیات دینی، زنده نگه داشتن معارف ولایت علوی و واقعه غدیر خم در اذهان مردم به ویژه نسل جوان، بیان شاعرانه فضایل اخلاقی، شیوه رفتاری، رشادت‌ها و دلیری‌ها و زندگانی حضرت امیرالمومنین علی (ع)، ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه ایرانی و اسلامی، بیان سبک زندگی، علم و عمل حضرت امیرالمومنین علی ( ع )، شناسایی شاعران فعال و علاقه‌مند این عرصه و معرفی آنان همچنین تقدیر از این شاعران برگزار می‌شود.

«علی مرادی نور» افزود: قالب آثار همایش شعر کلاسیک و شعر نو با محور اشعار فرازهایی از خطبه غدیر است که در نهایت با شعر خوانی 14 شاعر برگزیده اول همایش در یک مراسم استانی همراه با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی همچنین انتخاب 36 اثر دیگر توسط گروه داوری همایش و اختصاص لوح تقدیر هدیه هدیه همراه همراه خواهد بود.

 مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این همایش تا 18 مهر 1399 است و اهالی شعر و ادب استان 10 روز دیگر فرصت دارند با ارسال آثار خود در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات