دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سکان هنرِ البرز به دستِ هنرمندان افتاد

خانه هنرمندان البرز به هنرمندان رشته های مختلف هنری واگذار شد.


به گزارش رمزگشا نیوز؛ مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز از واگذاری خانه هنرمندان البرز به هنرمندان خبر داد.

لیلا بیگی در این خصوص گفت: با اشاره به تصمیمات و اقدامات شورای اسلامی شهر کرج و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، خانه هنرمندان البرز به اتفاق آرا و رای مثبت اعضا به هنرمندان واگذار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره خانه هنرمندان برگزار شد، فرج الله عطابکی رئیس انجمن هنرهای تجسمی به عنوان رئیس هیات مدیره خانه هنرمندان کرج، علی مهری از انجمن خوشنویسان به عنوان نایب رئیس، حمیدچشم آور از انجمن شعرکرج به عنوان خزانه دار، سعید دشتی نماینده انجمن شعر آئینی به عنوان سخنگو و علی امیرکمالی از بسیج هنرمندان به عنوان بازرس معرفی شدند.

بیگی در خصوص انتخاب مدیرعامل نیز گفت: عادل جلیلی از هیات هنرمندان به عنوان مدیر عامل و علی مومنیان از انجمن موسیقی به عنوان قائم ‌مقام مدیر عامل انتخاب و معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز در پایان یادآور شد: امید است همه تلاش ها در راه اعتلای فرهنگ و هنر شهرمان با حمایت و همراهی هنرمندان و مسئولان شهر کرج به سرانجامی خوش، بیانجامد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات