سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

میروکیلی تاکید کرد

ضرورت توسعه فرهنگ دینی با محوریت هنر

مسئولان خانه هنرمندان البرز از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج بازدید کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این دیدار «عادل جلیلی» - رئیس انجمن هنرمندان - و استاد «علی مهری» - رئیس انجمن خوشنویسان - ضمن بازدید از امکانات و فضای آموزشی این مرکز آمادگی خود را جهت همکاری با دانشگاه اعلام نمودند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج در این دیدار  با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، «هنر باید به عنوان رساترین زبان برای انتقال ایده‌ها و اندیشه‌ها و آرمان‌های شریف مورد توجه قرار گیرد.»، بر همکاری بین دو دستگاه در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی تأکید کرد.

«سید علی اکبر میروکیلی» گفت: هدف ما توسعه هنرمندمحور فرهنگ و باورهای دینی است چراکه هرگاه ارزش‌های فرهنگی بر ارزش‌های دینی منطبق شود توسعه فرهنگ به صورت اثربخش‌تر و با سرعت بیشتری محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت مجموعه‌هایی که در عرصه فرهنگ، دستی برآتش دارند، می‌بایست بر پایه منویات رهبر معظم انقلاب باشد، گفت: این امر در صورتی محقق می‌شود که همه دستگاه‌ها در این حوزه تابع مصوبات شورای فرهنگی استان به ریاست نماینده محترم ولی فقیه باشند.

در پایان این نشست، مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج و خانه هنرمندان البرز جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌های هنری تنظیم شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات