جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پوستر نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای البرز رونمایی شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه های استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشا نیوز؛ ناصر مقدم در مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای گفت: رسانه های دیجیتال علمی است که می تواند ما را برای رسیدن به اهداف با خط و مشی ها درست هدایت کند و در اسرع وقت به داده هایی که ما نیاز داریم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در واقع به سمت و سویی می رویم که تصمیم گیری های خاص در برخی حوزه ها در دست ما انسان ها خارج شده و این رسانه های دیجیتال هستند که می توانند کارهایی که ما مدنظر داریم را انجام دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نقش رسانه های دیجیتال را بسیار مهم دانست و گفت: درست است که تمامی داده های دیجیتالی با تدابیر ما انسان ها انجام می شود، اما امروز نقش رسانه های دیجیتال نقش بسیار مهم و اساسی است. در کنار رسانه های دیجیتال، بازی های رایانه های است که بحث بسیار مهمی است و می طلبد که در تولید و انتشار آن نهایت دقت را داشته باشیم.

این مسئول افزود: استان البرز در تمامی حوزه ها دارای ویژگی های خوب و در برخی منحصربفرد است. در حوزه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان البرز وضعیت بسیار مطلوبی دارد و بارها توانسته مقام نخست کشوری را از آنِ خود کند.

وی به برگزاری نخستین نمایشگاه دیجیتال در استان البرز اشاره کرد و گفت: تاکنون نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار در البرز نشده است و به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه هشت بهشت نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای در پارک چمران کرج برپا خواهد شد.

مقدم در پایان گفت: این نمایشگاه در 8 بخش محصولات خود را عرضه می کند. بخش های نشر دیجیتال، پایگاه های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، عکاسی، بازی های رایانه ای، استارتاپ ها، نشست ها و کارگاه ها، دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی و سایت نویسی، در نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه های استان البرز عرضه می شود.

نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه های استان البرز از 8 تا 11 مردادماه ساعت 3 بعدازظهر تا ده شب در پارک چمران دائر خواهد بود.

علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه می توانند به www.8bsabz.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات