یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نصرتی تاکید کرد؛

با آغاز دوباره لیگ می توانیم به جایگاه بالای جدول بازگردیم

سرمربی گل ریحان البرز گفت:امیدوارم هر چه زودتر شاهد ازسر گیری رقابت های لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور باشیم.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار رمزگشا نیوز در ارتباط با آخرین وضعیت تیم خود گفت:متاسفانه شرایط خوبی در باشگاه گل ریحان حکمفرما نیست و نمی دانم مدیران باشگاه چه برنامه ای برای آغاز تمرینات دارند و امیدوارم این روز های سخت هر چه زودتر به پایان برسد.

وی ادامه داد:تیم ما در ابتدای فصل بهترین شرایط را تجربه کرد و نتایج نیم فصل نخست رقابت ها نشان از روند فوق العاده تیم داشت که خیلی از کارشناسان از گل ریحان به عنوان مدعی قهرمانی لیگ دسته اول یاد می کردند ولی با آغاز شروع نیم فصل دوم شرایط تیم تغییر کرد و متاسفانه امتیازات زیادی را از دست دادیم هر چند معتقدم فوتبال قابل پیش بینی نیست و با آغاز دوباره لیگ می توانیم به جایگاه بالای جدول بازگردیم.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزاری رقابت های فوتبال هستید اظهار کرد: امیدوارم هر چه زودتر شاهد ازسر گیری رقابت های لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور باشیم شما الان ببیند تیم های زیادی شانس صعود و سقوط دارند، اگر لیگ یک تعطیل می شد باید تیمی مثل ملوان راهی لیگ 2 دو می شد که قطعا این اتفاق با حواشی برای فوتبال  به همراه بود. شک نکنید اتفاق خوبی رخ داد و اینطوری حداقل حق به حق دار می رسد.

سرمربی گل ریحان در پایان گفت:هنوز برنامه ای از سوی سازمان لیگ برای رقابت های لیگ دسته اول داده نشده و باید برای آماده سازی زمان کافی داشته باشیم که امیدوارم این فرصت به ما داده شود.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات