۲۳۰ خبرنگار خارجی آیین تشییع شهدای خدمت را پوشش جهانی دادند

مدیرکل رسانه‌های خارجیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ ۲۳۰ خبرنگار از ۱۶۰ رسانه بین‌المللی، آیین تشییع و گرامی‌داشت شهدای خدمت را پوشش میدانی دادند.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: علیرضا شیروی افزود: ۲۳۰ خبرنگار از ۱۶۰ رسانه بین‌المللی کشورهای اتریش، اسپانیا، افغانستان، آلمان، امریکا، ایتالیا، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، عراق، فرانسه، فلسطین، قطر، کویت، هند، سوریه، عمان، مصر، لبنان و امارات عربی متحده در آیین تشییع و گرامی‌داشت شهدای خدمت به صورت میدانی اقدام به تهیه خبر و گزارش کردند.
وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به برنامه‌های متنوع گرامیداشت و تشیع پیکر شهدای خدمت، خبرنگاران رسانه‌های خارجی، آیین تشیع شهدا در تبریز و قم را پوشش داده و ۱۵۰ خبرنگار مقیم و غیر مقیم نیز برای تشیع پیکر رئیس جمهور شهید عازم شهر مقدس مشهد خواهند شد.
شیروی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور گسترده مردم در آیین تشیع رئیس جمهورِ شهید، ستاد ویژه‌ای در آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارائه خدمات به خبرنگاران تشکیل شده که اطلاع‌رسانی لازم توسط مسئولین معاونت ارتباطات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد انجام خواهد شد.
به گفته مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر این با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرکانس ماهواره‌ای پخش زنده مراسم گرامی‌داشت و تشیع شهدا در شهرهای تبریز، قم، تهران و مشهد در اختیار شبکه‌های تلویزیونی خارجی قرار گرفته که به‌ویژه در پخش زنده مراسم مورد استفاده گسترده شبکه‌های مختلف بین‌المللی قرار گرفته است.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات