جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت مسکن هنرمندان در شهر هنر با پیشرفت همراه است

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بحث مسکن هنرمندان را اولویت اول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه حمایتی عنوان کرد و گفت: در شهر تهران زمینی فراهم شده که با نام شهر هنر ساخت مسکن متقاضیان در حال پیشرفت است و در استان‌ها هم با پیگیری‌های مدیران کل و هماهنگی با اداره راه و شهرسازی طرح ساخت مسکن هنرمندان باید با جدیت صورت گیرد.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: مجید پوراحمدی یکشنبه- دهم دی‌ماه- در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها که در مجموعه باغ زیبا برگزار شد، اظهار کرد: صندوق اعتباری هنر یک مجموعه حمایتی با مجموعه گسترده‌ای از رسته‌ها و خدمات با ۱۰۲هزار نفر عضو است.
وی گفت: در صندوق هنر دوبال حرکتی داریم، اول بحث حمایتی است که با ۳۳ طرح فعال در حوزه‌های مختلف اقدامات حمایتی انجام می‌شود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با تاکید بر اینکه صندوق اعتباری هنر یک بازوی بسیار قوی در حوزه اقتصاد هنر است، افزود: بحث دوم توانمندسازی هنرمندان است که در همین راستا چهار شرکت ذیل صندوق هنر داریم که فعالیت‌شان در راستای تقویت اقتصاد هنر و هنرمندان است.
پوراحمدی بیان کرد: در دوره اخیر طرح‌های بسیاری در قالب طرح‌های درمانی و اقامتی برای رفاه هنرمندان و اهالی فرهنگ ترتیب داده‌ایم.
وی اظهار کرد: در دوسال گذشته اتفاقات بسیار مهمی در صندوق هنر با حمایت جدی وزیر فرهنگ و معاونین وزیر محقق شده است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: طرح میلاد در راستای تحقق عدالت فرهنگی تا امروز در سه استان و ۲ شهرستان اجرا شده است و در این طرح هدف این است که تجلیل از پیشکسوتان و اصحاب فرهنگ در شهر خود هنرمندان صورت گیرد تا این مراسم‌ فقط در تهران برگزار نشود.
وی ضمن تاکید بر پیگیری وضعیت مسکن هنرمندان به مدیران استانی افزود: بحث مسکن هنرمندان اولویت اول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه حمایتی است.
پوراحمدی گفت: در شهر تهران زمینی فراهم شده که با نام شهر هنر ساخت مسکن متقاضیان در حال پیشرفت است و در استان‌ها هم با پیگیری‌های مدیران کل و هماهنگی با اداره راه و شهرسازی طرح ساخت مسکن هنرمندان باید با جدیت صورت گیرد.







 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات