یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت احصا می‌شوند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به قابلیت‌ها و اهمیت توسعه گردشگری سلامت در البرز ظرفیت سرمایه گذاری در زمینه تقویت زیرساخت‌های گردشگری سلامت را بسیار مناسب عنوان کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیر کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در اولین جلسه هماهنگی تشکیل کمیته مشترک گردشگری سلامت استان که با حضور  «محمد پناهی»  عال حوزه گردشگری سلامت، معاونان و کارشناس حوزه گردشگری سلامت البرز برگزار شد، بر ضرورت توسعه گردشگری سلامت در البرز تأکید کرد.

رحیم خاکی در این جلسه با توجه ضرورت و اهمیت گردشگری سلامت و وجود ظرفیت‌های پرشمار این حوزه در البرز، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری سلامت مانند دهکده‌های سلامت، بایوهتل‌ها و ... را نیازمند تهیه بسته‌های منسجم سرمایه گذاری در این زمینه و ارائه به سرمایه گذاران بالقوه برشمرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز  تلاش برای ایجاد کمیته مشترک حوزه گردشگری سلامت البرز را به همت دست‌اندرکاران و دستگاه های اجرایی مرتبط استان امری مهم برشمرد و توسعه گردشگری سلامت در البرز را منوط به تعامل همه جانبه قلمداد کرد.

در این جلسه پناهی فعال حوزه گردشگری سلامت کشور به عنوان صاحب نظر و از ایده پردازان گردشگری سلامت در کشور نکات تخصصی در حوزه گردشگری سلامت را مطرح کرد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات