جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار محمدیان:

لزوم هوشمندسازی ماموریت‌های پلیسی

فرمانده انتظامی استان با بیان این که امروز هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین در اجرای ماموریت‌های پلیسی ضروری است، تاکید کرد:هوشمندسازی پلیس ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و موجب اشراف بر مأموریت ها، تسریع در خدمات‌دهی و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» در ابتدای کارگاه آموزشی سامانه‌های هوشمند ناجا که برای کارکنان کلانتری‌های استان برگزار شد، بیان داشت: پلیس امروز بدنبال هوشمندسازی و استفاده از ظرفیت فناوری و تکنولوژی در انجام ماموریت‌ها است.

وی افزود: هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین پلیس از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر است و باید با سرعت آن را پیگیری و محقق کرد و بسترها، تجهیزات، تکنولوژی مربوط به آموزش، فرهنگ استفاده از فناوری و ... را در حوزه پلیس پیشگیری، با تمرکز بر کلانتری و پاسگاه‌ها تکمیل و عملیاتی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی توجه به ابعاد نرم افزاری در فناوری‌های هوشمند پلیسی را برای موفقیت در ماموریت‌های پلیس بسیار مهم برشمرد و افزود: با استفاده از بستر های فناوری و هوشمندسازی پلیس می توانیم بگوییم پلیسی مقتدر و مشرف بر مأموریت داریم.

سردار محمدیان اظهار کرد: بهره‌مندی از امکانات نوین در کنار اشراف اطلاعاتی و مدیریت صحیح از ضروریات است و امروز پلیس ما نیازمند حرکت در مسیر دانش بنیانی، علمی سازی اجرای مأموریت‌ها و برخورداری از به روزترین تجهیزات است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه سرعت، دقت و شتاب از قابلیت های پلیس هوشمند است، گفت : داشتن پلیس هوشمند نیازمند به روز رسانی دانش و تجهیزات است.

وی در پایان به برنامه ریزی پلیس در هوشمندسازی ماموریت ها در حوزه های تخصصی نیز اشاره داشت و گفت: هوشمندسازی ماموریت ها از موضوعاتی است که در دستور کار اجرایی پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه کیفی خدمات در دستور کار قرار گرفته که برخی از پروژه های ملی این طرح در هفته ناجا، رونمایی و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته و در سطح استان نیز برنامه ریزی جامعی در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات