جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رئیس شورای شهر فردیس:

استانداری البرز از حمایت مدیریت شهری فردیس شانه خالی کرد

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با گلایه از عدم حمایت استانداری البرز گفت: دیگر نمی‌توانیم حتی یک ریال برای مقابله با کرونا هزینه کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز «مجتبی قاسمی» پیش از ظهر جمعه در بازدید از پروژه‌های شهری فردیس با بیان اینکه غالب هزینه تصمیماتی که در جلسات کرونا گرفته می‌شود، بر عهده شهرداری است اما متأسفانه از سوی مسئولان امر حمایت نمی‌شود، اظهار کرد: در آغاز شیوع بیماری کرونا در اسفندماه سال گذشته شورای فردیس مبلغ بودجه ۶ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در نظر گرفت.

وی ادامه داد: بسیاری از موارد هزینه‌کرد از جمله نقاهتگاه، در خرداد و تیرماه امسال انجام شد اما با گذشت این همه مدت، استانداری ترک تشریفات را به بهانه اتمام زمان سال مالی شهرداری در ۳۰ اردیبهشت ماه تأیید نکرده و بسیاری از مطالبات مربوط به این موضوع، همچنان باقیمانده و قابل پرداخت نیست.

رئیس شورای فردیس شهر تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در زمان بحرانی کرونا با تصویب بودجه ۶ میلیاردی، پای‌کار آمد؛ اما استانداری تاکنون از حمایت شهرداری فردیس شانه خالی کرده و تا زمان تأیید ترک تشریفات بودجه ۶ میلیاردی، شهرداری فردیس امکان پرداخت یک ریال دیگر برای مقابله با کرونا را ندارد، چراکه باید به دستگاه‌های نظارتی پاسخگو باشد.

وی با اشاره به دردسرهایی که برای هزینه‌کرد اعتبار فوق برای شهرداران فردیس در بازه زمانی فوق به وجود آمده است، بیان کرد: مدیریت شهری فردیس آمادگی هرگونه کمک در مقابله با کرونا را دارد اما این تعامل باید دوسویه باشد و در مقابل از نهاد حاکمیتی به ویژه استانداری البرز انتظار حمایت و همراهی دارد.

قاسمی متذکر شد: از سوی دیگر یکی از موارد اخذ درجه و گِرِید شهرداری تفریغ بودجه است که با عدم تأیید ترک تشریفات اعتبار فوق در استانداری، مدیریت شهری فردیس در خصوص تفریغ بودجه ۹۸ با مشکل مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات