جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قائم‌مقام کمیته امداد البرز خبر داد:

تفاهم‌نامه کمیته امداد امام (ره) با قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز

تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز به‌منظور همکاری درزمینهٔ ایجاد مراکز نیکوکاری جدید در مناطق محروم استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی منعقد شد.

به گزارش رمزگشانیوز «شاپور قاسمی» قائم‌مقام کمیته امداد البرز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با قرارگاه محرومیت‌زدایی، گفت: موضوع تفاهم‌نامه عبارت است از ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد مناطق محروم استان جهت ارائه خدمات: معیشتی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و ... به نیازمندان موردحمایت و نیازمند ا محوریت خانواده‌های آنان خواهد بود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان البرز با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرای، مؤسسات خیریه و خیران افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور برطرف نمودن نیازهای اساسی نیازمندان، محور قرار دادن مراکز نیکوکاری، ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان ایجادشده است.

وی گفت: مراکز نیکوکاری مجری شایسته‌ای برای ارائه خدمات به محرومین است که در مسیر هم‌افزایی با کمیته امداد توانمندی‌های بسزایی در جهت خدمت‌رسانی به محرومین ایجاد می‌شود.

همچنین نماینده قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتج با اشاره به اینکه طبق آمار رسمی، محرومین در ۶۰ منطقه حاشیه‌نشین استان سکونت دارند، گفت: حدود ۹۰۰ هزار نفر از این نیازمندان از خدمات اولیه شهری، کم‌بهره متد هستند و در راستای ارائه خدمات به این عزیزان در این ۶۰ منطقه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد می‌شود که با مدیریت معتمدین مساجد و ائمه جماعات و همچنین آمار محله بتوانیم به عدالت اجتماعی برسیم
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات