جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات:

دومین دوره مسابقات قرآنی مشکات ویژه استان تهران و البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدی با اشاره به استقبال پرشور قاریان و حافظان از برپایی مسابقات قرآنی گفت: دومین دوره مسابقات قرآنی مشکات ویژه استان تهران و البرز برگزار می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز «حجت الاسلام مجتبی محمدی» با اعلام خبر آغاز به کار جشنواره قرآنی مشکات ویژه استان تهران و استان البرز گفت: دومین دوره مسابقات قرآنی مشکات ویژه استان های تهران و البرز برگزار می شود.

 امام جمعه کوهسار و مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات افزود: سال گذشته این دوره از مسابقات با حضور پرشور بیش از 500 قاری و حافظ از استان البرز برگزار شد.

 وی ادامه داد: برپایی این مسابقات زمینه یک رقابت سالم و ایجاد انگیزه در میان قاریان و حافظان قرآنی است تا در این جریان با برآورد کردن میزان توانمندی خود سعی در رشد و تقویت خود داشته باشند.

 حجت الاسلام محمدی بیان کرد: با توجه به شرائط کرونا و با هدف پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس، این دوره از مسابقات قرآنی در قالب تلفنی و مجازی برگزار می شود و داوران بین‌المللی به داوری می‌پردازند.

امام جمعه کوهسار تصریح کرد: استاد شهریار پرهیزگار، استاد سبزعلی، استان موسوی بلده، استاد آقایی، استاد امام جمعه، استاد قره شیخ لو، استاد موسوی و ... همچنین در میان بانوان نیز استاد ماندگار مهر، استاد شیرازی، استاد عزیزی و ... برای داوری این مسابقات حضور خواهند یافت.
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات