جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 زمان حضور دانش‌آموزان در کلاس ۳۵ دقیقه است

حاجی میرزایی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در هر کلاس ۳۵ دقیقه است گفت: تلاش می‌کنیم ساعت ورود و خروج  متفاوت باشد تا تزاحم ایجاد نشود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ وزیر آموزش و پرورش ضمن معرفی امکانات نسخه جدید شبکه شاد درباره بازگشایی مدارس از روز شنبه گفت: ۱۵ شهریور در همه مدارس اصل بر حضور است اما در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان بیشتر از پروتکل است ناگزیر هستیم تا دانش‌آموزان را گروه بندی کنیم و برخی در روزهای زوج و برخی روزهای فرد بیایند.

«محسن حاجی‌میرزایی» در حاشیه آیین رونمایی از نسخه جدید شاد گفت: این نسخه دارای ظرفیت و امکانات جدیدی است و معلمان می‌توانند ارتباط زنده صوتی و تصویری با دانش‌آموزان خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه امکان دریافت تکالیف و ارائه نظر درباره آن به شبکه شاد اضافه شده است گفت: ضمن اینکه امکاناتی چون حضور و غیاب، آزمون با کیفیت و تبادل تجربه با سایر معلمان نیز در این نسخه وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز گفت: اصل بر شرکت حضوری دانش‌آموزان است؛ ما سال گذشته دو سوم سال و محتوا را طی کرده بودیم اما امسال شرایط متفاوت است و دانش‌آموزان و معلمان باید در سال تحصیلی جدید با هم آشنا شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات