پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

در تجلیل از جامعه پزشکی مطرح شد؛

درخشش پزشکان، سرمایه‌های کشور در بحران کرونا

جانشین انتظامی استان در دیداری با جمعی از پزشکان البرزی گفت: پزشکان کشورمان همواره در برهه‌های مختلف از جمله جنگی تحمیلی و مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیده‌اند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار «سید جعفر حسینی» به مناسبت روز پزشک و به منظور تجلیل از این قشر زحمتکش، به صورت نمادین با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهرستان کرج، از زحمات و خدمات پزشکان کشور قدردانی کرد.

سردار حسینی در این دیدار اظهار داشت: به برکت حضور کادر پزشکی و درمانی با ایمان و مجرب، استان البرز در مقابله با ویروس کرونا کارنامه قابل قبولی دارد و اگر توفیفاتی در این زمینه به دست آمده، همه را مرهون تلاش پزشکان و کادر درمانی فداکار و مومن هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با تبریک روز پزشک به همه پزشکان کشور آن ها را سرمایه‌های کشور دانست و ادامه داد: پزشکان کشورمان همواره در برهه‌های مختلف از جمله جنگی تحمیلی و مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیده‌اند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

جانشین انتظامی استان البرز با اشاره به فداکاری‌های مثال‌زدنی پزشکان و کادر درمانی در 6 ماه گذشته تصریح کرد: همانطور که در روایات متعدد از ائمه معصومین ذکر شده، پزشکی یک شغل معنوی است، این عزیزان به صورت شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند و ناملایمات بیماران را با صبوری خود پاسخ می دهند.

سردار حسینی با بیان این که بنده به عنوان یک شهروند سپاسگزار کادر درمانی کشور هستم خاطرنشان کرد: در 6 ماه گذشته کادر درمانی ما با اقدامات انقلابی و بسیجی‌وار نشان داد که همچنان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در کشور جریان دارد و نسل جدید نیز همچون شهدای اوایل انقلاب برای مردم و کشورشان جان‌فشانی می‌کنند.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات