شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاک کردن لکه تکدی از آینه شهر کرج

رییس اداره امور اجتماعی فرمانداری کرج از آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان در کلان‌شهر کرج خبر داد و گفت: از روز گذشته بیش از 70 متکدی از اتباع پاکستانی جمع‌آوری، اعمال قانون و جهت بازگشت به موطن خود به دستگاه‌های مربوطه تحویل داده شدند. 

به گزارش رمزگشانیوز؛ عصر دیروز عملیات ضربتی جمع‌آوری متکدیان از سطح شهرستان کرج به دستور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج و با حضور دستگاه‌های عضو آغاز شد.

رییس اداره اجتماعی فرهنگی فرمانداری کرج با اعلام این خبر گفت: طرح جمع‌آوری متکدیان با مشارکت شهروندان و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی (فرمانداری کرج، معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، اتباع، بهزیستی و کمیته امداد) از عصر دیروز در کلانشهر کرج آغاز شده است.

«سید علیرضا موسوی» افزود : در این طرح بیش که از ۷۰ متکدی که عمدتا اتباع پاکستانی بودند از سطح شهر جمع‌آوری و جهت اعمال قانون و بازگشت به موطن خود تحویل دستگاه‌های مربوطه شدند.

موسوی با بیان اینکه برای تداوم این طرح و پاک کردن چهره شهر از این پدیده نامیمون نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان هستیم گفت : این افراد علاوه بر نازیبا کردن چهره شهر بسیاری از بیماریها و دیگر مشکلات را نیز به سوغات می‌آورند.

وی ضمن درخواست همراهی از شهروندان عنوان کرد : در شرایطی که نیازمند واقعی در شهرمان کم نداریم، لذا روا نیست این کمک‌ها در مسیری نادرستی با سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک شهروندان به جیب عده‌ای سودجو و کلاهبردار برود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات