شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با تضمین رعایت اصول بهداشتی؛

عزای محرم امسال پرشور برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه محرم امسال پرشور برگزار می‌شود، گفت: هیئت های مذهبی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق» ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ماه محرم و صفر در بین مردم، گفت: تاریخ نشان داده است که مردم در هیچ شرایطی حتی در زمان طاغوت عزای ماه محرم را کنار نگذاشته و در سخت‌ترین شرایط روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام را برپا کرده اند.

وی با بیان اینکه به علت شیوع گسترده بیماری کرونا کشور در شرایط حساسی است، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به همراه هیئت مذهبی استان رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی را در مراسم عید غدیر، ماه محرم و صفر، تضمین کرده و تمام آموزش‌های مربوطه را پیش‌بینی می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: همه هیئت‌های مذهبی باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری این مراسم با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم کنند.

حجت الاسلام ولایی برحق گفت: همه نهادها به ویژه شهرداری‌ها نیز خود را موظف به همکاری با مشتاقان اباعبدالله الحسین علیه السلام دانسته و جهت بهتر برگزار شدن و رعایت دقیق مسائل بهداشتی، محیط‌های باز را در اختیار این عزیزان قرار دهند.

وی گفت: به برکت مجلس روضه حضرت سید الشهدا علیه السلام عوارض شیوع ویروس منحوس کرونا برطرف شده و از خداوند منّان سلامتی کامل همه مردم شریف این میهن اسلامی را مسئلت داریم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات