شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 تا دوم تیرماه؛

مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان تمدید شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان تا روز دوشنبه دوم تیر خبر داد.

به گزارش رمزگشا روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد: به منظور کمک به دانش آموزان جامانده از ثبت سفارش کتاب‌های درسی، زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی، به مدت یک هفته، از ۲۶ خرداد تا ۲ تیر ۹۹ تمدید شد.

دکتر اسدالله مرتضایی گفت: تعداد زیادی از والدین دانش آموزان، مدیران مدارس و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها درخواست تمدید مهلت زمانی ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان را داشتند که مطابق جدول زمانی در ۲۳ خرداد ۹۹ به اتمام رسیده بود.

وی ادامه داد: کارگروه ستادی برنامه ریزی و نظارت بر توزیع و فروش مواد آموزشی پس از ارزیابی وضعیت ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سراسر کشور تصمیم گرفت، برای کمک به دانش آموزان جامانده، زمان ثبت سفارش فردی و گروهی کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی، به مدت یک هفته، از ۲۶ خرداد تا ۲ تیر ۹۹ تمدید شود.

دکتر مرتضایی گفت: به منظور استفاده از این فرصت، تمام کارگروه‌های استانی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی و سفارش کتاب‌های درسی موظف هستند نسبت به بررسی و پیگیری تا اتمام ثبت سفارش تمامی دانش آموزان اقدام کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات