دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

تسلط بر احساسات

کتاب تسلط بر احساسات نوشتهٔ تیبو موریس و ترجمهٔ سیده ژاله موسوی نصر است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را منتشر کرده است؛ راهنمایی عملی برای غلبه بر احساسات منفی و مدیریت عواطف.

کتاب و ادبیات- رمزگشانیوز؛ کتاب تسلط بر احساسات (Master your emotions) که راهنمایی عملی برای غلبه بر احساسات منفی و مدیریت عواطف است، دستور‌العمل چگونگی زندگی با احساسات را در بر گرفته است. محتوای این کتاب را والدین باید در بدو تولد به ما آموزش می‌دادند. با خواندن این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه با احساسات منفی خود مواجهه داشته باشید تا بتوانید زندگی شادتر و پربارتری داشته باشید. این کتاب از چهار بخش تشکیل شده است. با مطالعهٔ این اثر درمی‌یابید که احساسات چه هستند و چگونه بر زندگی شما تأثیر می‌گذارند؛ احساسات منفی که زندگی شما را کنترل می‌کنند کدامند؛ داستان خود را چگونه می‌توان تغییر داد تا کنترل بهتری بر زندگیمان داشته باشید و ذهنمان را چگونه باید برنامه‌ریزی مجدد کنیم تا احساسات مثبت بهتری داشته باشیم. این کتاب دربردارندهٔ ۲۸ استراتژی ساده برای مواجهه با احساسات منفی است و تمرین‌هایی عملی برای مواجهه با استرس، درماندگی، حسادت، ترس و دیگر احساسات منفی را در بر گرفته است. همراه شوید با تیبو موریس.

خواندن کتاب تسلط بر احساسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تیبو موریس
تیبو موریس نویسندهٔ بیش از ۲۰ کتاب از جمله یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون «مربی خودت باش» است که نزدیک به ۲۰۰ هزار نسخه فروخته و به بیش از ۱۰ زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. مأموریت این نویسنده کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق‌العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، آثار او را دوست خواهید داشت. کتاب‌های «غیرممکن را ممکن کنید»، «سم‌زدایی دوپامین» و «اقدام فوری» از آثار مکتوب او است.










 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات