دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر

صندوق هنر به تکیه گاه اصحاب فرهنگ و هنر تبدیل شده است

مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره این صندوق ۲۷ مرداد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ صندوق اعتباری هنر نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای صندوق اعتباری هنر در نشست مجمع عمومی سالانه صندوق اعتباری هنر طی سخنانی صندوق را نقطه امید بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر دانست و افزود: اتفاقات خوبی از طریق صندوق هنر در این دوره سه ساله رقم خورد و شاهد رضایت اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات ارائه شده توسط صندوق بودیم.
اسماعیلی تصریح کرد: صندوق هنر نقطه امید بسیاری از پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر است که شرایط و توانایی کاری ندارند و در سن بالا هستند، همچنین  صندوق اعتباری هنر هم از چهره‌ها و‌ هم‌ از عموم جامعه فرهنگی و هنری کشور حمایت کرده است.
رئیس هیئت امنا صندوق اعتباری هنر با اشاره به رفع مشکلات عضویت فعالان فرهنگی و هنری در صندوق اعتباری هنر گفت: طی این دوره شاهد ساماندهی و بروز رسانی بانک عضویت اعضا بودیم و‌ مشکلاتی که در حوزه عضویت وجود داشت  مدیریت شد و اکنون به سازوکار دقیقی رسیده است. وی در پایان تصریح کرد:  بنده اظهار رضایتمندی خود را از عملکرد همکاران در صندوق اعتباری هنر ابراز می‌کنم و امیدوارم اهالی فرهنگ و هنر به‌عنوان صاحبان اصلی این کار فضای مطلوب‌تری را از حیث دریافت خدمات تجربه کنند.

دستورهای شهید رئیسی برای هنرمندان با همت آقای اسماعیلی محقق شد
در بخش دیگری از این نشست سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت ها و اقدامات این صندوق، گفت: در حال حاضر ما در بیش از ۳۸ طرح در سه حوزه حمایتی، خدماتی و توانمند سازی در حال ارائه‌ خدمات به اهالی فرهنگ و هنر هستیم. 
پوراحمدی با تأکید بر این نکته ادامه داد: شهید رئیسی از روز اول دولت سیزدهم با نگاه فرهنگی و با هدف توسعه عدالت فرهنگی حامی فعالان فرهنگ و هنر بود. تخصیص تسهیلات کمک معیشتی برای هنرمندان جز اولین دستورات ایشان در روزهای آغاز دولت مردمی بود.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: بدون تردید دستورهای شهید رئیسی برای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر با همت وزیر فرهنگ محقق شد. وی افزود: پیگیری،‌ جسارت و شجاعت وصف ناپذیر دکتر اسماعیلی باعث شد که فصل درخشانی در حوزه حمایت از اهالی فرهنگ و هنر شکل گیرد.
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: اعضای هیئت امنا همواره حامی  صندوق هنر بودند و این همراهی باعث شد با قدرت حرکت کنیم.
در این جلسه، پس از شنیدن گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صندوق، ارائه عملکرد سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ۱۴۰۲ صورت‌های مالی توسط اعضاء به تصویب رسید. همچنین برمبنای بررسی و تأیید حسابرس، صورت های مالی صندوق اعتباری هنر برای دومین سال متوالی از تمامی جنبه ها مطلوب ارزیابی شد.
شایان ذکر است؛ در حاشیه مجمع سالیانه صندوق اعتباری هنر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعضای هیئت‌امنا و هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر تقدیر کرد و همچنین در ادامه سید مجید پور احمدی مدیر عامل صندوق هنر از وزیر فرهنگ و خدمات وی تقدیر کرد.
در این جلسه سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی‌پور معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، سیدمجید پوراحمدی رئیس هیئت‌مدیره و‌ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، مصطفی محمدی از اعضای هیئت امنا و فرهاد قائمیان، کوروش زارعی و حمیدرضا نوربخش از اعضای هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.










 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات