چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

یادداشت‌هایی برای سیاره‌ پراسترس

یادداشت‌هایی برای سیاره‌ پراسترس جدیدترین اثر از نویسنده‌ توقف زمان، مت هیگ است. مت هیگ در این کتاب درباره مهم‌ترین و مخرب‌ترین اثر زندگی مدرن بر روح و روان انسان، یعنی اضطراب و استرس صحبت می‌کند.

کتاب و ادبیات- رمزگشانیوز؛ اغلب مردم می‌دانند که زندگی مدرن می‌تواند اثرات فیزیکی نیز داشته باشد؛ آنها می‌دانند که در کنار تمام پیشرفت‌ها، جنبه‌هایی از زندگی مدرن برای جسم و اندام ما خطرناک هستند؛ تصادف اتومبیل‌ها، سیگار کشیدن، آلودگی هوا، پیتزای بیرون‌بر، تشعشعات رادیویی و چهارمین لیوان از یک نوشیدنی.
مت هیگ عقیده دارد امروز ما در یک دنیای دیوانه زندگی می‌کنیم. او در این کتاب نظرات خود را درباره چگونه زندگی کردن در این دنیای دیوانه بیان کرده است.
 در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت، فشارهای عصبی محیط کاری  و چندین و چند موضوع دیگر مرتبط با زندگی در این سیاره پراسترس بخوانید.
در نهایت مت هیگ با برشمردن تمام استرس‌های زندگی امروزی به ما یادآوری می کند که هر آنچه هستیم کافی است و دنیای درون انسان و پیشرفت آن مهم‌ترین چیز  در زندگی بشر است.
 
خواندن کتاب یادداشت‌هایی برای سیاره‌ پراسترس را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم
 علاقه‌مندان به کتاب‌های جامعه‌شناسی و روان‌شناسی و موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب یادداشت‌هایی برای سیاره‌ پراسترس
کرِمِ روز، کرم شب، کرم گردن، کرم دست، کرم لایه بردارِ پوست، اسپری برنزه، ریمل مژه و ابرو، سروم ضد پیری و ضد چروک، کرم چربیِ ران پا، ماسک صورت، کرم کانسیلِر۳۸، کرم اصلاح صورت، ریش تراش، کرم پودر، رژ لب، بسته لوازم اپیلاسیون خانگی، روغن‌های بهبودی، کرمِ ترمیم پوست، خط چشم، بوتاکس، مانیکور۳۹، پدیکور۴۰، لایه برداریِ مکانیکی پوست (مرزی عجیب میان لایه برداریِ دوران مدرن و شکنجه‌های دوران قرون وسطی)، حمام گِل، غذای گیاهی، عمل جراحی پلاستیک، ماشین اصلاح موی سر و صورت.
در این دورانِ وبلاگ‌های مرتبط با زیبایی و ویدئوهای آرایشی و مربی‌های تمریناتِ ورزشیِ آنلاین، بحث در مورد خوب به نظر رسیدن هرگز تا این اندازه کثرت نداشته است. ما زیرِ بمبارانی از کتاب‌های رژیم غذایی، عضویت باشگاه‌های بدنسازی، تمرینات پرورش ماهیچه‌های عضلانی و ویدئوهای یوگای صورت که در یوتیوب یافت می‌شوند قرار گرفته‌ایم. اکنون بیش از هر زمان دیگری نرم‌افزارهای دیجیتالی و فیلترهای مختلفی برای توسعه دادن آنچه که محصولات و تولیداتِ مختلف نمی‌توانند، در دسترس همگان قرار دارد. اگر دوست داشته باشیم می‌توانیم خود را به آرزوی غیر واقعیِ خود نیز تبدیل و شکافی بیش از پیش عظیم‌تر میان تصویر حقیقی‌مان در آینه و آنچه نرم افزارها تحویلمان می‌دهند ایجاد کنیم. زنان (و به طور فزاینده‌ای مردان) بیش از هر زمان دیگری در تلاش برای بهبود اوضاع ظاهری‌شان هستند.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات