چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

برنامه انتخاباتی «آقای رئیس جمهور» روی موج رادیو

تهیه کننده برنامه «آقای رئیس جمهور» گفت: این برنامه با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از ۱۵ خرداد به مدت یک ساعت از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود. تکرار برنامه، فردای آن روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ شنیده می‌شود.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی معاونت صدا نوشت: سیدهادی موسوی نژاد اظهار کرد: برنامه انتخاباتی آقای رئیس جمهور شامل سه بخش با دانشجویان، پیام‌ها و دیدگاه‌های این قشر تحصیلکرده و نخبه جوان جامعه در حوزه ریاست جمهوری آینده به خصوص در چالش‌های فرهنگی است. دانشجویان درباره این موضوعات صحبت و مطالبات فرهنگی خود را پیگیری می‌کنند.
وی افزود: در بخش دیگری مطالبات عمومی مردم در قالب پخش گزارش های مردمی، پیگیری می شود. مردم نظرات خود را در خصوص ریاست جمهوری بیان می‌کنند. علاوه بر آن در بخش دیگری با متخصصان فرهنگی و کارشناسان فرهنگی و دست‌اندرکاران در حوزه سیاست‌های فرهنگی گفت‌وگو می‌شود.
تهیه کننده برنامه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ادامه داد: در بخش ویژه‌ای به نام رئیسی مثل ابراهیم به خصوصیات و ویژگی‌های شخصیت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید می‌پردازیم. سعی می‌کنیم از این منظر به مردم بگوییم که به شخصی مثل رئیس جمهور رأی بدهند که حائز ویژگی‌هایی همچون ولایت پذیری، خستگی ناپذیری و اخلاص باشد.
برنامه آقای رئیس جمهور با اجرای کارشناسی محسن شریف‌زاده و گویندگی سکینه ارجمندی از گروه کتاب و جامعه شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات