چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

رادیو انتخاب شروع به کار کرد

رادیو انتخاب با شعار صدای مردم از ساعت ۹ صبح امروز، ۵ خرداد تا ۹ تیرماه بازوی رسانه‌ای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی خواهد بود.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی معاونت صدا نوشت: در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران و هیات همراه مطابق با اصل ۱۳۱ قانون اساسی ظرف ۵۰ روز بایستی رئیس جمهور جدید انتخاب و خلأ موجود در کشور برطرف شود که بر همین اساس هشتم تیرماه امسال به عنوان روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و ثبت نام نامزدها در روزهای دهم تا چهاردهم خردادماه، انجام خواهد شد.
معاونت صدا به منظور بالابردن آگاهی عموم جامعه و ایجاد یک صدایی در ملت ایران برای انتخاب فرد اصلح، همچون سنوات گذشته «رادیو انتخاب – با شعار صدای مردم» را در بازه  زمانی ۵ خرداد تا ۹ تیرماه روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز فعال کرد.
امید آن است این رادیوی سراسری بتواند با آگاهی‌بخشی اجتماعی نسبت به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، اطلاع رسانی و تحلیل کارشناسی انتخابات، تبیین شاخص های انتخاب اصلح و همراهی با نهادهای اجرایی و نظارتی در انتخابات، موجد افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی شود.
تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات و رأی مردم در جمهوری اسلامی، تشریح نقش رئیس جمهور در اداره کشور، مطالبه اجرای قوانین مربوط به انتخابات، انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم، تسهیل انتخاب اصلح با رعایت بی طرفی و مواردی دیگر از جمله مهمترین محورهای برنامه سازی در این شبکه رادیویی ۲۴ ساعته خواهد بود.
مدیر رادیو گفت وگو، رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیریت رادیو انتخاب را برعهده دارد و این رادیو به صورت ۲۴ ساعته و با حضور مردم، مسئولان وکارشناسان در حوزه‌های مختلف مرتبط با انتخابات برنامه سازی و تا پایان برگزاری انتخابات به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ و تلفن ۲۲۶۵۴۱۹۲۲ جهت دریافت پیام های مخاطبان و برقراری هرگونه ارتباط با این شبکه رادیویی در اختیار علاقه مندان قرار دارد. رادیو انتخاب از موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز به پخش می شود و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق برنامه کاربردی ایران صدا بر روی تلفن همراه خود و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو انتخاب شنونده این رادیو باشند.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات