جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با بازدید کتابداران البرز از نمایشگاه کتاب تهران عنوان شد؛

نمایشگاه کتاب فرصتی برای گفتمان اهالی نشر و کتابداران است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز همزمان با بازدید کتابداران استان البرز از نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب فرصت گفتمان اهالی نشر و کتابداران در جهت بهبود وضع مطالعه است و حضور در نمایشگاه و آشنایی با تازه های نشر برای همه اقشار مغتنم است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، به همراه تعدادی از کارکنان و کتابداران استان البرز با حضور در نمایشگاه کتاب از غرفه های ناشران مختلف بازدید و با آنان گفتگو کرد.

علی معدنی پور با اشاره به حضور مردم و اقشار مختلف در نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب امسال با بهره‌مندی از ظرفیت ناشران و حضور چشمگیر آنان یکی از سالهای پرفروغ خود را طی می‌کند و علی‌رغم مشکلاتی که در حوزه نشر و چاپ وجود دارد اما ناشران ما در خط مقدم توسعه فرهنگ مطالعه حضور داشته و با تنوع موضوعی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به حضور کتابداران و کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب فرصت گفتمان اهالی نشر و کتابداران در جهت بهبود وضع مطالعه است و حضور در نمایشگاه و آشنایی با تازه‌های نشر برای همه اقشار مغتنم است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با حضور در غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور این اقدام را در جهت ترویج برنامه‌های نهاد کتابخانه‌ها از جنبه‌های مختلف ستودنی عنوان کرد و تصریح کرد: برنامه‌های پژوهشی، فرهنگی و ترویجی غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور استقبال همه اقشار را دربرخواهد داشت و فعالیت‌هایی که در این غرفه صورت می‌گیرد، می‌تواند در جهت اعتلای فضای کتاب و کتابخوانی موثر باشد.

شایان ذکر است با هماهنگی انجام شده توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بنیاد قلم  چی درنمایشگاه کتاب سال جاری،  بیش از 2 میلیارد ریال کتاب‌های کمک درسی توسط این بنیاد به کتابخانه‌های عمومی استان البرز اهدا شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات