جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

درخواست ویژه مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان البرز از استاندار البرز برای حمایت از اهالی رسانه

جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در مکاتبه‌ای از دکتر عبدالهی استاندار استان البرز، خواستار حمایت‌ایشان از اهالی رسانه استان شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، طی مکاتبه‌ای با دکتر مجتبی عبدالهی، استاندار البرز، خواستار حمایت‌ایشان از اهالی رسانه استان البرز شد.

جابری انصاری در این نامه ضمن قدردانی و سپاس از زحمات استاندار البرز در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت شناسایی و معرفی هویت خبرنگاران از طریق مراجع ذیصلاح در ایران، این اداره کل به استناد قانون مطبوعات و سایر دستورالعمل‌های موجود اقدام به تهیه شناسنامه رسانه‌ای استان البرز نموده تا ضمن برآورد دقیق از وضعیت کمی و کیفی حوزه رسانه‌ها در استان البرز، ملاک و معیاری برای شناسایی و حمایت از اصحاب رسانه فراهم آید.

 وی افزود: از ابتدای حضور اینجانب در استان با عنایت به تأکیدات و دغدغه جنابعالی در حمایت و پشتیبانی از این قشر، همواره تلاش گردیده تا در کنار همکاران خود در مجموعه این اداره کل، زمینه مساعدی برای فعالیت عزیزان حوزه رسانه فراهم گردد.

 جابری انصاری تأکید کرد: همانگونه که جنابعالی واقف می‌باشید مسائلی همچون بیمه، امنیت شغلی و مسکن‌ایشان همواره مورد تأکید بوده و نیاز است نه تنها در روز خبرنگار بلکه در همه ادوار به آن توجه ویژه گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ادامه داد: طبق بانک اطلاعاتی موجود در این اداره کل قریب به ۷۰۰ نفر خبرنگار مشغول فعالیت رسانه‌ای می‌باشد و تاکنون عملکرد مناسبی در ارائه پیشرفت‌های استان، جهاد تبیین و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی داشته‌اند.

 جابری انصاری، برای تقویت اقتصادی مناسب این قشر فرهیخته، به استاندار البرز، مواردی از جمله تأمین مسکن فعالان رسانه‌ای، ایجاد کارگروه ویژه برای تصمیم‌گیری در حوزه رسانه با محوریت این قشر، اعطای امتیازات ویژه به نشریات محلی و خبرنگاران استان، اقدام تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری برای اختصاص آگهی‌های دولتی به نشریات و رسانه‌های فعال استان و استفاده از ظرفیت اهالی رسانه استان در قالب مشاور در کارخانجات صنعتی و شرکت‌های مرتبط را پیشنهاد داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح نمود: ملاک عمل برای ارزشیابی رسانه‌ها موارد مندرج در قانون از جمله ضریب کیفی و نظم در انتشار و تولید محتوا می‌باشد. قطعاً حمایت همه جانبه اصحاب رسانه از دولت انقلابی آیت الله رئیسی در سطح کلان و نیز عملکرد جهادی جنابعالی در سطح استان مورد نظر رسانه‌های این خطه از کشور عزیزمان خواهد بود.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات