پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

میزبانی ۳۰ محله کرج از محافل انس با قرآن

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج از برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن در محلات کرج خبر داد و گفت: این برنامه نورانی همزمان با ماه مبارک رمضان هر روز در یکی از محلات کرج در حال برگزاری است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین در حاشیه برگزاری مراسم نورانی محفل انس با قرآن که در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با آغاز ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن در محلات کرج برپا شد.

وی افزود: براین اساس هر روز یکی از محلات کرج میزبان برپایی محفل انس با قرآن شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: این محافل انس با قرآن با حضور قاریان برتر استانی و کشوری برگزار شده است و خوشبختانه استقبال پرشور مردم به ویژه جوانان از این محافل باعث شد تا تعداد و کیفیت این محافل را در سال آینده افزایش دهیم.

قاسمی‌وند با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن با هدف ارج‌نهادن به جایگاه قرآن و نهادینه‌کردن فرهنگ قرآنی در بین مردم برپا شده است، گفت: در این محافل سعی می‌شود از ظرفیت مردم برای جزء‌خوانی و بیان آموزه‌های کتاب آسمانی مسلمانان استفاده شود.

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در پایان با تاکید براینکه ماه رمضان فرصت مغتنمی ایجاد کرده تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های آن برای گسترش فعالیت‌های قرآنی و تربیتی زمینه رشد و بالندگی معرفتی و معنوی را برای مخاطبان ایجاد کنیم، افزود: برنامه‌های این اداره برای ترویج فعالیت‌های قرآنی فقط به ماه بهار قرآن ختم نمی‌شود و در طول سال ادامه دارد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات