جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 پرداخت بیش از 200 میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه‌گذاران در سال 1401 در البرز

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی البرز از پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری در سال 1401 خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «یحیی دارایی» با اشاره به صدور 70 موافقت اصولی در سال 1401 گفت: حجم سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها حدود 15 میلیارد ریال است که به اشتغال دو هزار نفر می‌انجامد.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: این سرمایه‌گذاری‌‌ها در زمینه‌های گردشگری است که می‌تواند موجب اشتغالزایی و رونق گردشگری در البرز باشد.
 
دارایی ادامه داد: موافقت اصولی‌های صادر شده شامل تعداد ۱۰ واحد بوم گردی، ۱۲ سفره خانه سنتی، یک محوطه گردشگری، چهار اردوگاه گردشگری شامل سرویس بهداشتی، دو مجموعه گردشگری سلامت در ساوجبلاغ، چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، 30 مجتمع گردشگری، شش هتل و یک واحد پذیرایی بین راهی است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، ۵۱ فرصت سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی شده، گفت: در اولین جلسه با اداره کل اقتصاد و دارایی، ۲۸ مورد از این ۵۱ فرصت مصوب شد که از بین این موارد نیز دو مورد به عنوان فرصت بی‌نام مجوز صادر شد.

 به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ساماندهی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های سال ۱۴۰۲ است. ساماندهی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه گذار و ساماندهی مناطق نمونه سرمایه گذاری از جمله اولویت ها در سال جدید است.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات