جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در عصر کرونا متولد شد

بچه پل ۲۰ میلیاردی در کلانشهر کرج

بچه پل ۲۰ میلیاردی در کلانشهر کرج در عصر کرونا متولد شد و با تشریف‌ فرمایی اعضای شورای شهر، شهردار و شهرداری‌چی‌ها با اجاره صندلی، میز، پذیرایی، با قیچی و روبان قرمز مزین به گل دید و بازدید شد. مبارکه!

به گزارش رمزگشانیوز؛   - علی محمد - بچه پل ۲۰ میلیاردی در کلانشهر کرج در عصر کرونا متولد شد و با تشریف‌ فرمایی اعضای شورای شهر، شهردار و شهرداری‌چی‌ها با اجاره صندلی، میز، پذیرایی، با قیچی و روبان قرمز مزین به گل دید و بازدید شد. مبارکه!

شهردار کمالی‌زاده در به بهره‌برداری رساندن این بچه پل نو رسیده!!! در اظهار نظر غیر کارشناسی گفت: «با اجرای تقاطع‌های غیر همسطح مشکل ترافیک حل می‌شود» اگر اعضای شورای اصلاح طلب پنجم که نسبت به شوراهای گذشته ضعیف‌تر و ناکارآمدتر است، اینگونه سخن بگویند که گاهی زیاده هم می‌گویند چون اکثر آنان تخصصی در این حوزه ندارند، اشکالی بر آنان نیست. ولی شما چرا ؟!! نکنه شما هم حال و هوای کاندیداتوری در سر دارید؟ چون شورانشینان با خیال دوباره نشستن بر کرسی شورا بعد از ۳ سال یاد مردم کردند و منطقه‌گردی می‌کنند! البته مردم هم خوب می‌دوند! «آزموده را آزمودن خطاست»!

شهردار کمالی‌زاده بر اساس اصول و مبانی برنامه‌ریزی شهری ترافیک با صرف هزینه‌های زیاد و اجرای تقاطع‌های همسطح و ناقص با ایرادات متعدد حل شدنی نیست.

برادر عزیز، راه حل ترافیک مهندسی نیست. آقای دکتر به جای استفاده از زور بازو، بیل و کلنگ، سیمان و بتن و هزینه‌های بی‎حساب و کتاب از جیب مردم به‌ویژه محرومان و مستضعفان که این روزها به یمن و برکت مدیریت کارآمد و اختلاس‌های میلیاردی در تنگناهای شدید مالی قرار دارند و برای خرید قرض نانی دچار مشکل هستند؛ از نظرات، اندیشه و طرح‌های صاحب‌نظران و کارشناسان در برنامه‌ریزی شهری استفاده کنید و با به‌کارگیری مبانی برنامه‌ریزی شهری و اجرای صحیح برنامه‌های تدوین و تصویب شده قانونی مشکلات را با حداقل هزینه حل کنید و کمی هم به فکر مردم باشید. به عنوان مثال،کاربری‎های ساختمان‌ها و تراکم آن‌ها با عرض خیابان باید تناسب داشته باشد. صدور مجوز برای احداث برج ۱۷ طبقه با کاربری تجاری و اداری در خیابانی با عرض ۱۵ متر حتما غیر کارشناسی است و موجب تشدید ترافیک و سلب آرامش و آسایش مردمی می‌شود که شما نوکرشون هستید.

 شهردار کمالی زاده و اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر به مردم پاسخ بدهید. چرا در زمان طراحی تقاطع‌های غیر همسطح شهدای پلیس و زیر گذر آیت الله هاشمی رفسنجانی بچه پل نورسیده را ندیدید؟ پرداخت‌های میلیونی به مهندسان، میلیاردی به مشاوران برای چی انجام می‌شه؟ چرا نظارت و کنترل نیست؟!

اگر مدیریت شهری کارآمد بود، بچه پل میلیاردی در آن طراحی مجموعه دیده می‌شد و با کمترین هزینه اجرا می‌شد و امروز به نام مقدس مدیریت جهادی برای ساخت بچه پل، ۲۰ میلیارد تومان زبان بسته هزینه نمی‌شد! البته به بحث جهاد و مدیریت جهادی در مقاله دیگری مفصل خواهیم پرداخت. بگذریم...
 
من خودم هر روز به هنگام گذر از محل اجرای بچه پل شاهد حفاری و تخریب  بتن‌های ریخته شده در زمان ساخت زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم. شهردار جهادی، خوش تیپ و شورای اصلاح‌طلب برای کندن و دور ریختن بتن‌های ریخته شده و آسفالت از جیب مردم پاسخ بدهید. مدیران باید تدبیر کنند، شهردار و اعضای شورای شهر نوکران مردم هستند و باید از اموال مردم و دارایی‌های آنان نهایت مراقبت را  داشته باشند، شما مسئولید و باید پاسخگوی اقدامات خود به طور صادقانه باشید، مردم منتظر پاسخ هستند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات