شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشرفت 69 درصدی پروژه پست برق 400 کیلو ولت باغستان کرج

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از پیشرفت فیزیکی 69 درصدی پروژه پست برق 400 کیلیو ولت باغستان کرج خبر داد و گفت: این پروژه که از جمله طرح‌های بسیار مهم و استراتژیک شرکت برق منطقه ای تهران در استان البرز است، از جمله مصوبات سفر ریاست جمهوری است که به جد در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ احمد افضلی با بیان این مطلب در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه که با حضور مسئولان شرکت برق منطقه‌ای استان تهران، شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و همچنین نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن جلسات معاونت عمران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امید است با رفع مسائل و مشکلات این پروژه تا آغاز دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهوری به استان البرز شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح باشیم.

وی پس از ارائه توضیحاتی از سوی معاون شرکت برق منطقه ای استان تهران خواستار ارسال گزارشی فنی و تخصصی از سوی شرکت پیرامون پروژه شد و تصریح کرد: ارسال اطلاعات مربوط به روند پیشرفت پروژه و مسائل و مشکلات این پروژه در کمیته فنی معاونت استانداری رصد و پیگیری می شود.

وی یادآور شد: تسریع در روند اجرایی پروژه از جمله موارد ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد. در این راستا در خصوص تامین اعتبارات و رفع موانع پروژه شکل گرفته است که امید است به روند پیشرفت پروژه سرعت بیشتری بدهد.

با توجه به این که زمان‌بندی اجرای پروژه تا پایان شهریورماه سال 1401 در نظر گرفته شده و همچنان مشکلات مالی و برخی محدودیت‌های منطقه‌ای در روند اجرایی اختلالاتی ایجاد کرده است، شرکت تام به عنوان پیمانکار اجرایی طرح و برق‌منطقه‌ای تهران به عنوان کارفرما خواهان برطرف کردن موانع در راستای تحویل به موقع پروژه بودند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات