شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر؛

صیانت از پرسنل و شایستگی کارکنان با جذب نیرو یا ماموریت خارج از شهرداری مغایرت دارد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از انتقال نیروهای مامور به شهرداری گفت: تا جاییکه ممکن است از انتقال یا جابجایی نیروها تحت عنوان مامور به شهرداری جلوگیری شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛  جواد چپردار در خصوص لایحه نیروهای مامور به شهرداری اظهار داشت: انتظار این است قبل از طرح لایحه دوفوریتی به صحن علنی شورا با اعضا در خصوص ضرورت بکار گیری و جایگاه مدیریتی مد نظر مشورت یا رایزنی شود و در یک جلسه از صحن اتخاذ تصمیم بدون مقدمه شایسته نیست.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تصریح کرد: انتقال نیرو یا مدیر به دلیل جهادی بودن قابل قبول نیست ما به اندازه لازم در شهرداری کرج نیرو و مدیر نخبه یا جهادی داریم و نیاز به ماموریت نخواهیم داشت.

چپردار بیان کرد: با ماموریت افراد جدید به شهرداری مخالفم چون به قدر کفایت نیرو کارآمد، مدیر و معاون در بدنه شهرداری وجود دارد و این رویه با صیانت از شایستگی و پتانسیل مدیریت شهری مغایرت دارد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ ماموریت افراد در مواقع بسیار ضروری، تخصصی و با کسب اتفاق رای و نظر اعضای شورا در موارد خاص و محدود شاید قابل بررسی باشد.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات