یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

علی قاسم‌پور:

روند جمع‌آوری پسماندهای کرج نیازمند اصلاح است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی شهروندان از اجرای طرح جمع آوری سبدهای زباله که درسال 99 اجرایی شد، گفت: روش جمع آوری پسماندهای شهرکرج  نیازمند اصلاح و بهبود است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی قاسم پور در نطق پیش از دستور هفتادو یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با تسلیت ایام حزن انگیز آخر ماه سفر و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: حوزه خدمات شهری شهرداری پیشانی عملکردی شهرداری کرج بوده و مردم نحوه خدمات مدیریت شهری را نظاره و قضاوت می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امروز بسیار نازیبا و ناپسند است که طرح جمع آوری سبدهای زباله شهر کرج  از سال 99 آغاز وتا شهریور 1401 ادامه داشته اما اگر این طرح  خوب بوده و قابل دفاع چرا برای مردم خسارت و هزینه به بار آورده است؟

قاسم‌پور تاکید کرد: ذخیره سازی موقت زباله برای مردم و شهر کرج معضل شده و شهرداری می‌بایست هر چه سریع تر برابر با جلسات هفته اول مهر ماه طرح جدید را بر اساس نقاط، جمعیت و تراکم ارائه و سریع‌تر تدبیر و برنامه‌ریزی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: هیچ چیزی در این زمینه قابل قبول نیست؛ نگهداشت شهر حداقل وظیفه شهرداری است که متاسفانه با همین حداقل ها دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد: پرداختن به ورودی های شهر و حذف نازیبایی‌ها از مواردی است که با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری باید این موضوع را مدیریت کنیم؛  چرا که علیرغم دستورات صادره کار خاصی رقم نخورده که باعث تاسف است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات