جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی مشکلات تاکسی‌داران شهر مشکین دشت

عصر روز گذشته ۲۰ تیر ۱۴۰۱ دغدغه‌های رانندگان تاکسی خطوط شهر مشکین دشت در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه شهرستان فردیس با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس سازمان حمل و نقل و نمایندگان تاکسی داران شهر مشکین دشت بررسی شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  در این جلسه دکتر « احمد کریمی پور» رئیس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما امنیت و آرامش شهروندان است و با همکاری تاکسی‌داران این امر مهم محقق خواهد شد.

 امام جمعه شهرستان فردیس نیز خاطر نشان کرد: همه ما ملزم به رعایت قانون و ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان هستیم.

 گفتنی است در سلسله دیدارهای محلی امام جمعه شهرستان فردیس، هفته گذشته در مسجد المهدی (عج) در محله آبراهیم آباد، تعدادی از رانندگان تاکسی خطوط مشکین دشت به وضعیت صنفی خود اعتراض داشتند که مقرر شد جلسه‌ای در این رابطه با حضور امام جمعه شهرستان فردیس تشکیل شود. در همین راستا جلسه مذکور جهت بررسی مشکلات تشکیل و تدابیر لازم پیرامون رفع هرچه سریعتر این دغدغه ها اتخاذ شد.

در پایان این جلسه مقرر شد مقابل بانک ملی خط‌کشی و تابلو تاکسی نصب شود و طبق نظر کارشناسان کمیته ترافیک پایانه اصلی شهر مشکین دشت در ابتدای ورودی کریم آباد احداث و بعد از تکمیل شدن آن تاکسی‌ها در این پایانه مستقر و تعدادی از تاکسی‌ها از مقابل بانک ملی به شهروندان خدمات ارائه نمایند.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات