جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به همت بخش خصوصی صورت گرفت؛

 سرمایه‌گذاری 380میلیاردی برای تاسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در البرز

با هدف تأسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در استان البرز، 380 میلیارد ریال در سال جدید توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با رویکرد گسترش بخش خصوصی به دنبال توسعه آموزش‌های مهارتی و رونق اشتغال است، افزود: با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، امکانات و تجهیزات بخش دولتی جوابگوی نیاز بازار کار نبوده و تامین نیاز کشور به نیروی کارآزموده و ماهر با مشارکت بخش خصوصی میسر است.

«بهزاد غفاری» خاطرنشان کرد: در راستای توسعه مهارت‌آموزی و تسهیل در صدور مجوزها، از زمان ابلاغ صدور مجوز تاسیس آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد در ۳روز، از ابتدای سالجاری تا کنون 95 مورد متقاضی درخواست مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد بودند که میزان سرمایه‌گذاری برای تاسیس، تجهیز و راه‌اندازی این آموزشگاه‌ها 380 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای یکی از کم هزینه‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین راه‌ها برای دستیابی به تخصص مناسب است، عنوان کرد: انتظار ما از مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در سراسر استان این است که با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه آموزش‌های مهارتی همگام با نیاز بازار کار، جوانان مستعد را برای ورود به مسیر تولید و دستیابی به شغل‌های باثبات فراهم نمایند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات