جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مردم فردیس در مجلس:

فردیس نیازمند سند تحول و پیشرفت با پیوست عدالت است

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان پر جمعیت فردیس نیازمند سند تحول و پیشرفت با پیوست عدالت است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا؛  «مهدی عسگری »شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری فردیس در سالن ایثار شهرداری این شهر برگزار شد، با اشاره به توزیع برابر فرصت ها و اعتبارات افزود: امکانات و اعتبارات باید طبق برنامه ریزی و اولویت سنجی در استان البرز توزیع شود.

وی ادامه داد: وقتی منابع کمتر می شود نحوه توزیع آن باید دقیق تر و با هدف برای جلب مشارکت مردم و سرمایه گذاری انجام شود و نمایندگان مردم در مجلس و دولت در کنار هم این ظرفیت ها را فراهم کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهرستان فردیس با وسعت کم و جمعیت بالا دارای مشکلات عدیده است، افزود: فردیس به شهرستان ارتقا پیدا کرده در حالی که هنوز در خیلی از زیرساخت ها عقب است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از ادارات شهرستان فردیس مانند اداره آموزش و پرورش مستقل نشده است، گفت: موضوع استقلال آموزش و پرورش از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری شد از نظر اداری باید سازمان امور اداری و استخدامی مجوز توسعه تشکیلات را به آموزش و پرورش بدهد.

عسگری افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فردیس ساختمان دارد در حالی که اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در مکان استیجاری به مردم خدمات ارائه می دهد.

وی به طرح تفصیلی فردیس اشاره کرد و افزود: مشکلات این شهرستان باید با همکاری سایر ادارات احصاء و در جهت رفع کاستی ها و کمبودها برنامه تحول چهار ساله تهیه شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده بی رویه از منابع زیرزمینی و فرونشست زمین می‌تواند فاجعه ای را در فردیس رقم بزند که در سفر رییس جمهور به استان البرز به این موضوع اشاره شد.

«علیرضا عباسی» نماینده مردم در کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ضعف ها و کاستی ها در استان البرز افزود: این کاستی ها و ضعف ها در شهرستان پر جمعیت شدید است، فردیس با کمبود سرانه های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی مواجه است.

وی اظهار کرد: کارهای عقب مانده بسیاری وجود دارد که با اقدام جهادی، هم افزایی و وحدت می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

عباسی گفت: دولت سیزدهم با روحیه جهادی و انقلابی پای کار آمده است و امیدوارم با انتخاب مدیران شایسته و کارآمد با روحیه پاکدستی، فسادستیزی، جهادی و انقلابی بتوانیم مشکلات شهرستان فردیس را برطرف کنیم.

نماینده مردم در کرج ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها، با برنامه‌ریزی و حرکت جهادی امید را در دل مردم زنده کنیم و نمایندگان مردم در مجلس نیز در ارتقاء رضایتمندی استان و شهرستان به وظیفه خود عمل کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات