شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست سازمان مدیریت پسماند خبر داد؛

اهتمام سازمان پسماند برای امحای جانوران موذی/ هزارو ۹۳۸ طعمه‌گذاری در سال گذشته

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: سال گذشته هزار و ۹۸۳ مورد طعمه‌گذاری در سطح شهر صورت گرفته که ۹۷۶ مورد آن طبق درخواست مردمی بوده که توسط سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمدرضا خسروی» اظهار کرد: با توجه به اقدامات سازمان مدیریت پسماند در مناطق مختلف کرج و بازخورد مثبت عملکرد این سازمان و آگاهی شهروندان از این موضوع که درخواست آنان پیگیری می‌شود، رفع معضلات محل خود را با مدیریت شهری به اشتراک می‌گذارند و افزایش آمار تماس آنان با سامانه ۱۳۷، شاهدی بر این مدعی است.

این مسئول در تشریح اقدامات و وظایف سازمان مدیریت پسماند در سطح شهر، به امحاء حیوانات موذی در سطح شهر به عنوان یکی از مهم ترین وظایف سازمان اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه وجود جانوران موذی موجب انتشار چند نوع بیماری مشترک بین انسان و حیوان است و اهمیت پاکیزگی شهر کرج و سلامت شهروندان همواره از رسالت‌های این سازمان بوده و هست، به همین منظور این سازمان نسبت به امحاء این جانوران اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه از اقدامات سازمان طی سال گذشته در این خصوص یاد کرد و گفت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های قبلی در سال ۱۴۰۰، هزار و ۹۸۳ مورد طعمه‌گذاری در سطح شهر کرج صورت گرفته که ۹۷۶ مورد آن طبق درخواست مردمی بوده که توسط سامانه ۱۳۷ ثبت شده است .

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش آموزش و اطلاع رسانی اجرای اقدامات صورت گرفته پیش از تحقق آن اشاره و بیان کرد: در صورتی که فرهنگ شهروندی در بخش‌های مختلف میان مردم نهادینه شود، تعاملات میان شهروندان و مسئولان نیز بیش از پیش شده و مدیریت شهری می‌تواند با کیفیت مطلوب تری، خدمات خود را ارائه کند.

خسروی با بیان اینکه تعداد درخواست شهروندان برای طعمه‌گذاری و امحاء حیوانات موذی در محلات پس از آگاهی از بی خطر بودن طعمه‌ها، افزایش داشت، عنوان کرد: طعمه‌های استفاده شده فاقد هر گونه مواد شیمیایی خطرناک برای انسان و محیط زیست است و این مهم با نصب ۲۰۰ متر مربع بنر و توزیع ۲ هزار عدد بروشور در سطح شهر در سال ۱۴۰۰ به اطلاع عموم مردم رسیده است.

وی ضمن اشاره به پیگیری و جدیت سازمان نسبت به ادامه عملیات طعمه‌گذاری در سال جاری و اجرای وظایف محوله خود در امر خدمت رسانی به شهروندان، اظهار داشت: این سازمان در تلاش است تا هر سال در ارائه خدمت به شهر و مردم با دقت، کیفیت و سرعت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته اقدام کند تا رضایت کامل شهروندان از مجموعه مدیریت شهری حاصل شود.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات