دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱؛

رضوانی: طرح جهادی «پاکداشت محله به محله» در مناطق ۱۰ گانه کرج اجرایی می شود

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی «پاکداشت محله به محله» در سطح مناطق ۱۰ گانه این کلانشهر در روز سه شنبه جاری مورخ ۹ فروردین خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛غلامرضا رضوانی الوار با اعلام این خبر گفت: اجرای این طرح در تعطیلات نوروزی نویدِ خدمتگزاری با روحیه جهادی در سال جدید به شهر و شهروندان می باشد و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبات به حق مردم و نیازهای محلات سطح شهر باشیم.

وی افزود: در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ توفیق اجرای طرح جهادی پاکداشت شهر موسوم به «علمداران خدمت» در سطح ده منطقه کرج به علاوه حاشیه رودخانه، حاشیه اتوبان و آرامستان بهشت سکینه (س) را داشتیم و ان شاء الله در سال جاری نیز اقدامات و طرح های خوبی را با هدف خدمتگزاری و نوکری مردم و کار و تلاش شبانه روزی در دستور کار خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: در حالی که همکاران بنده در معاونت خدمات شهری مناطق ده گانه کرج از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۰ و در قالب برنامه های ستاد استقبال از بهار و راه اندازی ایستگاه های نوروزی زحمات بسیاری را متقبل شده و برای بهاری نمودن چهره شهر تلاش های ارزنده ای داشته اند، لکن بدونِ احساس خستگی و با شوقِ خدمت به مردم بنا داریم تا سالِ جدید کاری نیز معطر به روحیه جهادی و تفکر دوران دفاع مقدس باشد و آن را نیاز مبرم شرایط کنونی کشور و جامعه می دانیم.

به گفته رضوانی، در طرح جهادی «پاکداشت محله به محله» که با محوریت معاونت خدمات شهری و همکاری گروه های جهادی در روز سه شنبه جاری مورخ ۹ فروردین ۱۴۰۱ در سطح مناطق ده گانه اجرایی می شود، اقداماتی همچون غبارروبی مساجد، رفت و روب معابر، زیباسازی، فضای سبز، فعالیت های عمرانی و کارهای خدماتی مد نظر می باشد که امیدواریم در راستای پُرنشاط کردن چهره کرج و رفع مشکلات محلات موثر واقع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر اینکه طرح های جهادی با برنامه ریزی قبلی، شناسایی و احصاء مشکلات محلات، تقسیم کار سازمانی و هدفگذاری منسجم اجرایی می شوند، خاطر نشان کرد: در طرح های جهادی کمیت و کیفیت خدمت رسانی به موازات یکدیگر دنبال می شوند و بنا داریم تا در سال جدید نحوه اجرای طرح ها را به اراده و مطالبه شهروندان نزدیک تر نماییم.

رضوانی در پایان از نگاه مثبت شهردار و اعضاء شورای شهر کرج نسبت به کار و تفکر جهادی و انقلابی قدردانی کرد و گفت: کار جهاد حلال مشکلات شهری است و الحمدلله در دوره کنونی با همین نگاه اقداماتی در دست برنامه ریزی و اجرا می باشد که یقیناً آثار مثبت و زیرساختی آن در آینده ای نزدیک آشکار خواهد شد و البته در عمر چند ماهه دوره ششم مدیریت شهری نیز کارهای بسیار خوب و تحولاتی را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/
  
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات