چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلاهبردار اینترنتی به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با شگرد فروش مبلمان در سایت دیوار و اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری می کرد خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «محمد نادربیگی» درتشریح این خبر گفت: درپی مراجعه فردی به پلیس و اعلام این که ازطریق اینستاگرام با پرداخت مبالغی قصد خرید مبل را داشته که پس از واریز وجه متوجه شده سایت جعلی وفرد پاسخگو نبوده،  موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم از طریق سایت دیوار و اینستا گرام به صورت گسترده در کشوراقدام به کلاهبرداری و خرید می کرد که پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران، هویت وی مشخص شد.

سرهنگ نادربیگی اظهار داشت: متهم که در یکی از استان‌های اطراف سکونت داشت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و تعقیب و مراقبت و تلاش‌های شبانه روزی ماموران، دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت: تاکنون تعداد 10نفر از شکات و مالباختگان با مبلغ تقریبی700 میلیون ریال شناسایی شده اند که تحقیقات همچنان برای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

این مقام انتظامی درپایان از شهروندان خواست از مراکز فروش معتبر اقدام به خرید کنند و در صورت مشاهده موارد این چنینی با شماره گیری مرکز فوریت های پلیسی مارا در جریان بگذارند.

انتهای دپیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات