یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار کرج اعلام کرد:

تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری طبق مصوبه مجلس و راهبری کمیته پنج نفره

شهردار کرج گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری طبق مصوبه مجلس و ارائه طریق کمیته پنج نفره که اعضاء شورای شهر نیز در آن عضویت دارند، صورت می‌پذیرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مصطفی سعیدی سیرائی» در چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که عصر امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و نیمه شعبان، اظهار داشت: در اقدامی کم سابقه و همسو با عدالت اجتماعی، عیدی و سنوات پاکبانان و سبزبانان پیش از پایان سال تسویه شد و در راستای تحقق وعده و سیاست‌های اعضاء شورای شهر، در دوره کنونی حقوق و مزایای نیروهای فضای سبز و تنظیف معابر قبل از نیروهای شرکتی و رسمی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت در پرداخت‌ها که در تباصر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نیز لحاظ شده، در دستور کار قرار دارد، افزود: در همین راستا امسال مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان بن کارت رفاه تحت عنوان پاداش و عیدانه تقدیم پاکبانان، سبزبانان و غسالان شد، همین طور مبلغ ۲ میلیون تومان به هر یک از نیروهای خدماتی و پیک اداری و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز به نیروهای رسمی و شرکت تقدیم شد.

سعیدی در ادامه از واریز مبلغ یک میلیون تومان تحت عنوان پاداش پایان سال به حساب پرسنل اعم از مدیران، پرسنل شرکتی، تامین نیرو و... خبر داد و گفت: یکسان سازی پاداش‌ها به این نحو برای نخستین بار در مدیریت شهری اتفاق می‌افتد و برای تحقق عدالت مبالغی به نسبت مساحت و میزان درآمدزایی در اختیار مدیران مناطق قرار گرفته تا تقدیم نیروهایی ‌ شود که بیشتر تلاش کرده‌اند.

شفافیت در حقوق و دستمزد مدیران شهری و پرداختی به رسانه‌ها

شهردار کرج در بخش دیگری از سخنانش از صدور دستور برای شفاف سازی و انتشار فیش حقوقی مدیران شهری و در ادامه پرسنل مدیریت شهری و دیگر هزینه کردهای مالی همچون پرداختی‌ها به رسانه‌ها در سامانه شفافیت خبر داد و هدف از آن را افزایش اعتماد عمومی به نهاد شهرداری اعلام کرد.

وی درباره روند تبدیل وضعیت نیروها نیز مصوبه مجلس و همین طور اعلام نظر کمیته پنج نفره که از اعضاء شورای شهر نیز در آن عضویت دارند را ملاک عمل دانست و ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که در این ارتباط چندان در بند اعداد و ارقام نباشیم و اجازه دهیم که جانبازان و فرزندان ایثارگران در دوره جهادی مدیریت شهری از امتیاز قانونی بهره‌مند شده و برای خدمت‌رسانی به مردم از امنیت شغلی بهتری برخوردار شوند.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات