شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز:

ظرفیت‌های کم نظیر گردشگری البرز به مردم ایران و جهان معرفی شود

نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن بازدید از نمایشگاه گردشگری البرز گفت: امید است که این گونه فعالیت‌ها با قوت بیشتری ادامه یابد و ظرفیت‌های کم نظیر گردشگری البرز در تمامی ابعاد به مردم کشور و سراسر جهان معرفی شود.

به گزارش رمزگشانیوز، «مجتبی عبداللهی» در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری تهران که روز دوشنبه صورت گرفت، افزود: غرفه البرز با بهره‌گیری از ظرفیت اقوام و هنرمندان مختلف به خوبی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این غرفه در خصوص معرفی صنایع دستی، آثار طبیعی و تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری استان فعالیت دارد.

عبداللهی گفت: امید است که این گونه فعالیت‌ها با قوت بیشتری ادامه داشته باشد و ظرفیت‌های گردشگری البرز در تمامی ابعاد به مردم کشور و سراسر جهان معرفی شود.

وی افزود: البرز فرودگاه‌های تخصصی و گردشگری دارد که می‌تواند با ارتقا زیرساخت‌ها از این امکانات برای جذب گردشگران بهره‌برداری کند.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: گردشگری برای کودکان اقدامی نو بود که در غرفه البرز صورت گرفت که می‌توان در این راستا نیز به صورت تخصصی فعالیت کرد.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب گردشگری البرز برای نابینایان، اضافه کرد: اقدامی بسیار شایسته بود که به همت «فرزانه اسحاقی» تهیه و گردآوری شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات