پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با هدف احصاء و حل مشکلات اجتماعی؛

قرارگاه اجتماعی در البرز تشکیل می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: قرارگاه اجتماعی در استانداری البرز و تمامی فرمانداری‌های استان تشکیل می‌شود و شهر به شهر و محله به محله برنامه محور برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» عصر شنبه در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان و جمعی از معاونان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری نظم و امنیت در استان، افزود: به طور قطع با توجه به شرایط خاص و حساس البرز، برقراری نظم و امنیت نیازمند جدیت و تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت‌های نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: قدردان این حضور ارزشمند هستیم چراکه با فرماندهی مقتدر و مجموعه نیروی انتظامی استان اقدامات بزرگی در حوزه برقراری نظم و امنیت رقم خورد.

عبداللهی گفت: نیروهای خدوم انتظامی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به حفظ و حراست از نظام و مردم اقدام می‌کنند.

وی افزود: ماموریت‌های نیروی انتظامی ماموریت‌های متنوع و فراوانی دارند و مقام معظم رهبری همواره از برقرار کنندگان نظم در کشور قدردانی می‌کنند.

استاندار البرز گفت: برای ارتقاء زیرساخت‌های نیروی انتظامی استان با تمام توان پای کار هستم.

وی افزود: چاره‌اندیشی در خصوص آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه‌های بنده و نیاز استان و مطالبه مردم است که با کمک نیروی انتظامی می‌توانیم کارهای بزرگی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

عبداللهی گفت: قرارگاه اجتماعی در استانداری البرز و تمامی فرمانداری‌های استان تشکیل می‌شود و شهر به شهر و محله به محله برنامه محور برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: بر این اساس می‌توانیم با کوله باری از تجربه، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های حاشیه‌نشینی را مورد بررسی و چاره‌اندیشی قرار دهیم.

عبداللهی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌ها در این قرارگاه ماموریت خواهند داشت و اراده‌ای جدی برای این امر شکل می‌گیرد. 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات