پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد؛

برگزاری کارگاه هنری توسط اعضای فعال انجمن‌های البرز

اعضای فعال انجمن‌های هنری کانون البرز در یک کارگاه ویژه ( ورک شاپ) به خلق اثر پرداختند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ این کارگاه که در حاشیه دو برنامه‌ تجلیل از فعالان باشگاه کتابخوانی  مراکز و آیین دوست داران طبیعت برگزار شده بود، این فرصت را فراهم کرد تا اعضای کودک و نوجوان کتابخانه با انجمن‌ها و روند فعالیت آن‌ها آشنا شوند.

«بهزاد ابوالقایم حسینی»، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز و مسئول برگزاری این ورک شاپ که هدایت اعضا را بر عهده داشت در خصوص اهداف این برنامه گفت سعی کردیم تا فرصتی به وجود آید تا ضمن تبادل تجربه بین اعضای فعال انجمن و آشنایی آنان با قالب‌های جدید هنری، استعداد و توانایی این اعضا به دیگر اعضای مراکز و مسوولان و مربیان کانون معرفی شود .

بر همین اساس «پویا معدن کار» و «زینب چپردار» در کارگاه خوشنویسی خلق اثرکردند.

«سارا جمالی»،«کوثر فلاح نژاد»،«مهدیس اخلاقی» و «زینب میرزایی» نیز در کارگاه نقاشی و رنگ‌آمیزی به وسیله لعاب روی کره‌ زمین  سفالی ساخته شده مهارت خود در این هنر را به نمایش گذاشتند.

«ساجده داداشعلی» و «سارا نریمانی» از اعضای انجمن عکاسان نوجوان کانون البرز نیز با حضور «اعظم پاینده» مسوول این انجمن دربرنامه حضور داشته و از فعالیت‌های اجرا شده عکاسی کردند.

سرپرست کانون البرز، معاون فرهنکی، اجرایی، کارشناسان، جمعی از مسئولان و مربیان، اعضا و خانواده‌های آنان از این کارگاه که روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد، بازدید کردند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات