دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیرکل راهداری:

تیم های راهداری البرز در حال بازگشایی برخی محورها هستند

مدیرکل راهداری و حمل جاده ای البرز اعلام کرد که تیم‌های راهداری از صبح روز جمعه در حال برف‌روبی و بازگشایی برخی محورهای مسدود شده استان هستند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی زندی فر» گفت : جاده جدید هشتگرد- طالقان از ساعت ۶ صبح روز جمعه به علت کولاک شدید بسته شد که تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد.

وی بیان کرد:  بارش برف در جاده قدیم طالقان نیز سبب لغزندگی و کندی تردد در مسیر شده که  راهداران در حال برف روبی  این جاده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به بسته بودن جاده کرج – چالوس در حوزه استحفاظی استان مازندران گفت:  اکنون بارش برف  نیز در محدوده پیچ سرهنگ تا تونل کندوان سنگین است و  عملیات برف‌روبی تیم های راهداری البرز در این محدوده  ادامه دارد.

وی اظهار کرد : ۱۶۰ نیروی انسانی به همراه ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در قالب ۱۱ تیم و ۱۶ پایگاه ثابت و سیار راهداری استان البرز در حال آماده باش بوده که بخشی از این تیم ها اکنون خدمات برف‌روبی و نم‌ پاشی انجام می دهند.

زندی فر گفت: به استثنای محور کندوان –چالوس و جاده جدید هشتگرد – طالقان سایر محورهای ارتباطی استان البرز باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

وی تاکید کرد که رانندگانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی استان البرز  را دارند ، زنجیر چرخ ، سوخت کافی، لباس گرم و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری البرز افزود: با توجه به بارش برف و باران محورهای ارتباطی استان لغزنده است که رانندگان باید با احتیاط حرکت کنند.

 انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات