یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری کرج:

تا پایان سال جاری 6 پارک در کرج افتتاح می شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری کرج از افتتاح 6 پارک تا پایان سال جاری در کرج خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار رمزگشا   نیوز از کرج اظهار داشت: سگ گردانی در پارکها و معابرعمومی طبق دستور دادستان است و ما حق ورود به آن را نداریم و این دستور قضایی است و باید صاحبان این حیوانات از ورود آنها به چنین مکانهایی جلوگیری کنند و گرنه طبق قانون با این افراد برخورد می شود.

وی افزود: تا پایان سال جاری 6 پارک در کرج افتتاح می شود.

وی در ارتباط با جمع آوری قلیانها در پارکها گفت: متولی این امر خدمات شهری شهرداری کرج است و طبق قانون اعمال نظر انجام می دهد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر شهرداری کرج با اشاره به اینکه پروژه پارک حیات وحش حصار کرج در قالب یک اِکو پارک اجرایی شده است،عنوان کرد: ۱۷ و نیم هکتار از اراضی شمالی حصار محدوده بالای میدان حافظ تا تونل بیلقان برای ایجاد این پارک آماده سازی می شود.

بضاعتی پور با بیان اینکه در حال حاضر فنس کشی و محدودسازی این ۱۷ و نیم هکتار در حال انجام است خاطرنشان کرد: جاده سازی در این فضای  را  اجرایی کرده ایم.

وی با بیان اینکه مجموعه پارک حیات وحش حصار کرج در قالب یک اِکو پارک است، تصریح کرد: بعد از اینکه اقدامات اجرایی به اتمام رسید، گردش مردم در پارک حیات وحش را با ماشین هایی که اجاره می کنیم برای دیدن مناظر فراهم می سازیم.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه این پارک قابل مقایسه با پارک باراجین در قزوین نیست، بیان کرد: فاز اول این پارک تا اخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه از افتتاح پارک اقوام ایرانی در 21 فروردین سال بعد خبرداد و گفت: در آستانه فصل پاییز، ۲۰۰ هزار بوته گل داوودی در سطح شهر کرج کاشته شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات