شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ البرز تجلیل شدند

اداره کل تامین اجتماعی استان البرز شامگاه سه شنبه در مراسمی از بازنشستگان و از کارافتادگان نمونه سال ۱۴۰۰ این استان تجلیل کرد.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «ابوالحسن قورچیان» سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در این مراسم گفت: با توجه به  شرایط خاص بحران کرونا در کشور این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی در ادامه خطاب به بازنشستگان برگزیده بیان کرد: بازنشستگی یک افتخار است و کار  در مجموعه های خدمتگزاری همچون سازمان تامین اجتماعی و جوامع کارگری یک افتخاری بهتر است و چه افتخاری بالاتر از اینکه در جامعه بازنشسته استان به عنوان نمونه برگزیده شده اید.

وی  اظهار کرد : امیدواریم برگزیدگان ، بیش از گذشته همراه با برنامه های سازمان تامین اجتماعی در کنار همکاران بوده و با حضور در محل خدمت، نسبت به انتقال تجربه و ارایه راهکارهای مناسب ما را در اجرای برنامه های سازمان تامین اجتماعی همراهی نمایند .

در ادامه مراسم «محمد توانایی»  مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت:  شایستگی های بسیاری در قشر فرهیخته بازنشسته سراغ داریم، با انبوهی از تجربه که بسیار گران‌قیمت است و امیدواریم بتوانیم از این تجربه های گرانبها همکاران در امور بهره ببریم.

در پایان این مراسم از ۶ تن از بازنشستگان و از کارافتادگان استان البرز تجلیل شد.

اداره کل تامین اجتماعی استان البرز حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده و بیش از ۳۵۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات