شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای الرز معرفی شد

 طی مراسمی «بهزاد غفاری» به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز معرفی و از خدمات «تقی غیاثی تبار» مدیر کل پیشین این اداره کل قدردانی شد.

به گزارش رمزگشانیوز معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان البرز افزود: اکنون  البرز نزدیک به چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال دارد که  150 واحد آنها برند ملی هستند.

«علیرضا حاتم زاده» گفت: با توجه به اینکه  البرز استانی صنعتی است، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بالندگی و شکوفایی بنگاه‌های اقتصادی  این استان کمک خواهد کرد.

حاتم زاده  با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته آموزش‌های فنی و حرفه‌ای  مبنای عملکرد بخش خصوصی است، اظهار کرد: نگاه توسعه‌ای نباید به صورت فیزیکی و سخت افزاری باشد بلکه باید اکو سیستم مهارتی را توسعه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید  با برنامه‌ریزی بر اساس نیاز  بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی جلو رود.

 معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای باید برای ورود بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی فرصت رقابت سالم ایجاد کنند.

 وی ادامه داد: با توجه به  سیاست  کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای باید در این بخش به خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات