جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فرماندار کرج خبر داد؛

افزایش ۵ درصدی شعب اخذ رأی شهرستان کرج در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار ویژه شهرستان کرج از افزایش ۵ درصدی شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «غفور قاسم‌پور» با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: در مجموع تعداد ۷۳۹ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان کرج پیش‌بینی شده است که از این تعداد مجموعاً ۱۲ صندوق اخذ رأی سیار است.

وی افزود: از این تعداد صندوق‌های اخذ رأی سیار به تفکیک ۹ صندوق سیار در مرکز شهر کرج و شهرهای اقماری و سه صندوق سیار نیز مربوط به بخش آسارا است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به ادوار پیشین افزود: این دوره شاهد افزایش ۵ درصدی تعداد شعب نسبت به دوره‌های پیشین خواهیم بود.

وی گفت: تمامی تمهیدات برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده و ستاد انتخابات شهرستان کرج با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه‌های اخذ رأی به‌صورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات شهرستان کرج اعلام کرده‌اند.

قاسم‌پور ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انتخاباتی سالم، امن و قانونمند با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی نیز شهرستان کرج برگزار شود.

پروتکل‌های بهداشتی در تمام شعب اخد رأی اجرایی می‌شود

وی تصریح کرد: در تمام شعب با نظارت عوامل دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد و مردم عزیز با آسودگی خاطر می‌توانند در روز انتخابات به شعب اخذ رأی شهرستان کرج مراجعه نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج متذکر شد: مردم آگاه و فهیم ایران کوچک در طول بیش از چهار دهه گذشته، همواره به انقلاب و آرمان‌ها پایبند بوده‌اند و در انتخابات گوناگون حضوری فعال داشته‌اند و در این دوره از انتخابات نیز با آگاهی، بصیرت و باور به اهمیت نقش‌آفرینی خود، مشارکتی فعال خواهند داشت.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات