پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگردان البرزی:

«نعل اسب» روایت زن سرپرست خانواده است

اردیبهشت برای بازیگران رنگ و بویی دیگر دارد. چهاردهمین روز از این ماه روز بازیگر است و هر سال در استان البرز برای پاسداشت فعالیت های یک ساله بازیگران و هنرمندان تئاتر، جشن اردیبهشت تئاتر برگزار می شود.

فیلم کوتاه نعل اسب به کارگردانی علی بابایی توانسته در جشنواره فرهنگی هشتگرد مقام دوم را کسب کند و در اردیبهشت تئاتر از این کارگردان به عنوان فعال در حوزه تئاتر و بازیگری در اجرای عموم و جذب مخاطب تقدیر شده است. ساخت فیلم کوتاه نعل اسب بهانه ای شد تا در خصوص موضوع داستان و عوامل فیلم گفتگوی کوتاهی با علی بابایی داشته باشیم.
کارگردان فیلم کوتاه نعل اسب در خصوص داستان این فیلم گفت: نعل اسب داستان زنی به نام رقیه است که در کوهسار زندگی می کند. وی بعد از بیماری همسرش و به دلیل از کار افتادگی او، مجبور به کار کردن و جمع‌آوری زباله و پلاستیک در محله های مختلف شهر برای امرار معاش زندگی خود می شود.
بابایی در خصوص علت نامگذاری این فیلم گفت: رقیه به دلیل تفکر و تصوری که دارد نعل اسبی را جلوی در خانه می گذارد که یک روز برای آن شانس بیاورد.
کارگردان نعل اسب گفت: این فیلم در جشنواره فرهنگی هشتگرد مقام دوم را کسب کرد.
وی در پایان افزود: محمد حسین فریوری تصویربردار، روهان روستافر دستیار تصویر، نیما قلندریان تدوین، رضا بابابی و مهرشاد کشاورز صدابرداران، رویا جزینی برنامه‌ریز و منشی صحنه، امیررضا ملکی مدیرتولید، رضا قلندریان آهنگساز، فاطمه فهیمی و فاطمه شکراللهی تهیه‌کنندگان و انجمن سینمای جوانان استان البرز مجری طرح فیلم کوتاه نعل اسب هستند.

 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات