جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

۴۵۰۰ دانش‌آموز، چشم انتظار مهربانی البرزی‌ها

۴۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) استان البرز در آستانه سال تحصیلی جدید و در پویش " با رنگ مهر رویایی را بسازیم " چشم انتظار مهربانی مردم نیکوکار هستند.

رضا لشینی در گفت و گو با خبرنگار رمزگشا نیوز با بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها همه ساله در دو مرحله شامل قبل از آغاز سال تحصیلی و با استفاده از ظرفیت خیران و پس از آغاز سال تحصیلی در اواسط مهرماه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌آموزان مدارس برگزار می‌شود اظهار داشت: در مرحله نخست ۱۱۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در قالب دفاتر کمیته امداد امام(ره)، پایگاه شهری و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار استان البرز هستند. 

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و۸ شهریورماه برگزار می‌شود افزود: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز دانش‌آموزان البرزی در قالب ۱۵۰۰ مدرسه هم‌کلاسی‌های نیازمندشان را یاری می‌کنند.

لشینی با اشاره به گرانی لوازم تحریر و لزوم تهیه بسته تحصیلی شامل اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان به ارزش چهارصد هزارتومان گفت: ۴۵۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) استان البرز در آستانه سال تحصیلی جدید و در پویش " با رنگ مهر رویایی را بسازیم " چشم انتظار مهربانی مردم نیکوکار هستند.

وی یادآور شد: خیّران در طول سال نیز می‌توانند علاوه بر کمک نقدی، حمایت‌های غیر نقدی درزمینه پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید، ساخت و ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی، فرهنگی و تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده‌دار شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: مردم و خیران برای شرکت در جشن عاطفه‌ها می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۱۳۷شهرداری از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و #۱۸۸۷۷۱ استفاده کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات